Blogers in wonderland: Dania

Image and video hosting by TinyPic
Daniela, pre nás viac známa pod prezývkou Dania, je študentka medicíny, milujúca módu, ktorá bloguje na blogu daniaonthestreet . Originalita, jemný humor, skvelé fotografie. To všetko nájdete na jej blogu.

Ako si sa k blogovaniu dostala a kedy ťa napadlo založiť si svoj vlastný blog?
Nápad tu bol asi pred piatimi rokmi, v dobe, kedy som zakladala dokumentačno-streetstylový web u nás, madeonstreet, ktorý už bohužiaľ neexistuje. Ale nahradili ho množstvo iných a lepších, ktoré sú častejšie aktualizované - možno aj preto, že teraz je čo fotiť. Realizácia vlastného blogu tak potom prišla v období môjho nástupu na vysokú školu, kedy som / pod návalom množstva povinností / už nutne potrebovala nejaký spôsob sebarealizácie.

Tvoje príspevky sú vždy veľmi originálne. Čo ťa najviac inšpiruje pri ich tvorbe?
Tak teda najprv ďakujem. Vzľadom k tomu, že obsahom väčšiny mojich príspevkov sú bludy z môjho všedného bytia, odpoveď je jasná. Jednoznačne život.

Aký bol tvoj prvý zážitok s módou? Kedy si sa začala o ňu zaujímať?
Milovala som babkine šperkovnice a najviac som bola inšpirovaná tou, v ktorej boli brošne. Trblietavé a kamienkové a tak. A zbožňovala som svoju babičku a chcela som byť ako ona. Inteligentná, krásna, elegantná lekárka. So šatníkom tých najskvostnejších skvostov.

Image and video hosting by TinyPic
Ako by si opísala tvoj osobný štýl?
Pánsko-dievčenský, moderne-staroušký a farebne-monochromatický. Takže všelijaký.

Existuje nejaký módny trend, ktorý nemôžeš vystáť?
Som človek tolerantný. Samozrejme každý pseudotrend, ktorý je masovo a slepo nasledovaný a je ho zrazu všade plno, mi lezie krkom. Isteže, nie je špatné sa inšpirovať, ale so zachovaním vlastnej identity.

Ktoré blogy máš najradšej?
Chytré. Tie, na ktorých nie sú len fotografie, ale môžem si prečítať niečo, čo ma pobaví alebo pohladí na duši.

Máš nejaké iné koníčky okrem blogovania?
Prapodivná otázka. Áno, samozrejme. Poznáte snáď niekoho, kto má jedinú záľubu blogovanie? Ak áno, nechcem ho stretnúť.

Čo by odporučila začínajúcim blogerom?
Fotografií Starbucks kelínkov a zahraničných Vogue je všade plno. Prosím, skúste to inak!

Ďakujeme Daniele za rozhovor. Viac skvelých fotiek a článkov nájdete na jej blogu www.daniaonthestreet.blogspot.com

2 komentáre: