Blogers in wonderland: Becca

Image and video hosting by TinyPic
Opäť vám ponúkame rozhovor so skvelou slovenskou blogerkou Beccou z blogu www.styleofbecca.blogspot.com. Má 18 rokov a ako sama píše na blogu, je dievča lietajúce v oceáne lásky, hudby, života, tvorivosti...

Kedy si sa k blogovaniu dostala a prečo si sa rozhodla založiť svoj vlastný blog?
Blogovať som začala pred 2 rokmi, avšak fashion blogy som poznala už predtým. Trochu som ich sledovala a fascinovalo ma to, bolo to pre mňa niečo úplne nové. A raz som náhodou objavila aj slovenský fashion blog (dnes už bohužiaľ neexistuje), tak som sa to rozhodla skúsiť aj ja. Dovtedy ma to ani len nenapadlo, ČR-SR blogov, v takej podobe, v akej ich vídať dnes, som vedela ledva zrátať na prstoch jednej ruky. Jednoducho som sa rada obliekala, bavila ma móda, sledovanie trendov a prispel k tomu aj fakt, že slovenských blogov bolo málo, chcela som skúsiť niečo iné.

Aký bol tvoj prvý zážitok s módou, kedy si sa začala o ňu zaujímať?
Fíha, tak to si ani nepamätám, o to, čo si oblečiem som sa zaujímala vždy. Môže za to moja mamka, stále sa obliekala vkusne a dávala mi rôzne rady, ktoré mám v hlave dodnes, a aj babka, ktorá často šila a tak vo mne prebudila záľubu v ručných prácach a vytváraní niečoho nového. Ale na šijacom stroji ma začne učiť šiť až toto leto :D.

Ako by si opísala tvoj osobný štýl?
Nemám nejaký konkrétny smer, ktorého by som sa držala zubami nechtami. Mám skôr prvky, ktoré ma vystihujú. Napríklad veľké náhrdelníky, náramky, koža, flitre. A keď nemusím nenosím dlhé rifle. 

Image and video hosting by TinyPic

Čo ťa najviac inšpiruje?
Hodím veľmi otrepanú odpoveď, ale chcem odpovedať pravdivo. Inšpirujú ma ľudia. Všetci okolo mňa, ľudia na blogoch, v časopisoch, na lookbooku, vo filmoch (tie sú plné nových nápadov) a seriáloch...Sledujem aj sezónne trendy a potom to všetko miešam s vecami, ktoré tvoria môj osobný štýl.

Existuje nejaký módny trend, ktorý nemôžeš vystáť?
Jasné, že také trendy sú, ale stáva sa mi, že to, čo som neznášala sa mi zrazu začne páčiť, ako napríklad červená a s ružovou mi príde ako perfektná kombinácia, ale kedysi som ju považovala za trápnu. Takže čo sa týka trendov, už radšej ničomu nehovorím nie. Ale navždy u mňa budú out dlhé umelé nechty a všeobecne taký ten lacný ,,luxury" štýl. A mohla by som toho menovať aj viac :D.

Image and video hosting by TinyPicKtoré blogy máš najradšej?
Zo zahraničných Le Blog de Betty, Late Afternoon, a najnovšie Kayture a blogerku Doinu z Moldavska - The Golden Diamonds. Čo sa SR-ČR týka, tak Sindy, Maju, Evu Schön, Daniu, Véčko, Niku Chic, Le Simple...prečítam si toho rada viac.

Leto je už tu, škola končí. Prezradíš čitateľkám svoje plány na leto?
Leto sa mi začalo už pred mesiacom a strávila som ho zatiaľ učením na prijímačky. Momentálne mi plynie prvý týždeň naozajstného voľna, neplánovala som zatiaľ poriadne nič, ešte musím dokončiť autoškolu, ale túžim ísť k moru s kamarátkami, tak verím, že to vyjde :). A ako som spomínala, chcem sa naučiť šiť na stroji!

Ďakujeme Becce za rozhovor. Viac príspevkov nájdete na jej blogu  www.styleofbecca.blogspot.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára