Blogers in wonderland: Zuzka

Image and video hosting by TinyPic
Zuzka bloguje na blogu www.redpoppystories.com. K blogovaniu sa dostala asi pred 2 rokmi. Jej blog sme si obľúbili na prvý pohľad a sme si istí, že to tak bude aj vo vašom prípade.

Ako si sa k blogovaniu dostala a kedy ťa napadlo založiť si svoj vlastný blog?
Blogy sledujem už vyše 3 rokov a nápad založiť si vlastný som dostala asi tak pred dvomi. Mala som práve dva týždne pred štátnicami a kopu voľného času. Môj prvý blog bol však viac menej len môj ako verejný. Po troch mesiacoch mal suma sumárum 20 čitateľov, tak som ho sklamaná zrušila. Bolo mi však bez neho smutno a skúsila to ešte raz.

Aký bol tvoj prvý zážitok s módou? Kedy si sa začala o ňu zaujímať?
Tak to si vôbec nepamätám. Viem že už na základnej škole som musela mať tie najširšie zvonáky a topánky na najvyššej platforme (viete o čom hovorím). 


Ako by si opísala tvoj osobný štýl?
Dievčensko-nedievčenský. Milujem šaty, červenú, všetko riflové, vysoké topánky a všakovaké kabelky. Kľudne ma však uvidíte aj vo frajerových nohaviciach, tričku a converskách.


Image and video hosting by TinyPic
Existuje nejaký módny trend, ktorý nemôžeš vystáť?
Taký asi ani nie je. Sú trendy, ktoré ignorujem, ale že by som ich nemohla vystáť, to nie.
Skôr mi vadí, keď jeden trend nosia a zbožňujú zrazu všetci.


Ktoré blogy máš najradšej?
Pekné, zaujímavé a iné. Nebavia ma blogy ktoré sú "na jedno kopyto". 


Čo by si odporučila začínajúcim blogerom?
Buďte sami sebou a skúste robiť veci inak ! 

A jedna letná ;)  Ako plánuješ stráviť leto?
Celé leto strávim v Mníchove. Čaká ma tam práca a víkendové poflakovanie sa :)

Image and video hosting by TinyPic

Ďakujeme Zuzke za rozhovor. Viac fotiek a príspevkov nájdete na jej blogu www.redpoppystories.com/.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára