R.R fall 2011 : Ukáž babičkin šatník


Rachel Roy, módna návrhárka, ktorej oblečenie mala na sebe napríklad Oprah Winfrey či prvá dáma USA,  predstavila svoju novú kolekciu na jeseň 2011.
Móda R.R. je známa ležérnosťou, čistými líniami a zvýraznením ženskej postavy. No môžme to isté povedať aj o jej novej kolekcií.









Tak ako som už spomenula v názve : ukáž babičkin šatník. Tak takto by sa dala presne opísať jej kolekcia na jeseň 2011. Hrubé pančuchy a svetre širokého strihu. Nohavice a kostými v pánskom štýle, látky s rôznymi vzormi. Pri prvom pohľade na modelky som si predstavila šatník našich starých mám a účesy a' la Timošenková dodali kolekcií viac európsky ako americký charakter.
Jediné, čo by som asi vytkla je , že modely sa mi viac páčia ako samostatné kúsky , nie dokopy ako celok.
No ako celkové zhodnotie si myslím , že Rachel touto kolekciou nič nepokazila a opäť predviedla svoj veľký talent. No už sa neviem dočkať nových kolekcií a dúfam, že sa Rachel vráti k svojej typickej jednoduchosti a ženskosti.

Viac nájdete na www.rachelroy.com


Autor : Barbora

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára