Blogers in wonderland : Maja

  

Majka sa pred dvoma rokmi spolu s jej spolužiačkou rozhodli založiť si svoj prvý blog o móde, trendoch a pod.. Postupne však každá mala iné záujmy a blog upadal. No Majka to riskla a rozhodla sa, že to skúsi ešte raz. Myslím si, že urobila správne.



Prinášame vám rozhovor s ďalšou skvelou slovenskou blogerkou Majou z blogu www.leplee.blogspot.com .

Ako si sa dostala k blogovaniu?
K blogovaniu som sa prvýkrát dostala pred dvoma rokmi. Založiť blog som sa rozhodla  spolu s mojou spolužiačkou Dominikou na blog.cz. Mali sme v pláne pridávať články o prehliadkach, nových kolekciách a kampaniach, kozmetike, kultúre i nejaké fotografie, ktoré som v tom čase nafotila. Postupom času však náš blog upadal, obe sme mali iné záujmy, ktorým sme venovali viac času. Asi po roku ma však napadlo vrátiť sa k blogovaniu, ale trocha iným spôsobom... V prvom rade som znova oslovila Dominiku, či by sme spolu znova niečo nerozbehli, ale nakoniec som zostala sama. Dominika (a mnohí iní) mi však dodnes pri blogovaní pomáhajú, za čo som im veľmi vďačná. Názov Le Plee som si ponechala a už jeden rok s radosťou pridávam nové články. I keď to tak niekedy možno nevyzerá (napríklad pridávaním fotografií z editoriálov časopisov), ide mi hlavne o písané slovo... O tom predsa blog je.

Čo ťa najviac inšpiruje? 
Filmy, hudba, fotografie, knihy a v neposlednom rade ľudia.

Ako by si opísala tvoj vlastný štýl? 
Môj štýl obliekania je rozmanitý. Snažím sa mixovať nadčasové kúsky s hocičím iným čo nájdem, či už ide o sezónne alebo vintage oblečenie. Nemám teda presne ohraničený štýl, i keď si pri obliekaní zachovávam svoju osobnosť. Mám 18, som mladá a hlavne mám ešte kopu času vymýšľať, skúšať a tvoriť. Možno keby ste sa ma túto otázku opýtali znova o 15 rokov, odpoviem aj jedným slovom.


Kúsok, ktorý máš v šatníku už veľmi dlho, nie je práve IN, no aj tak ho rada nosíš?
Podľa môjho názoru je subjektívne určovať čo je IN a čo nie. Všetko závisí od človeka, ako na ňom daná vec vyzerá a ako ju dokáže skombinovať s celkom, viď zahraničné street style blogy. Buď sa to podarí a človek aj napriek tomu, že niekto iný povedal/napísal, že toto sa teraz nenosí, vyzerá štýlovo alebo zámer nevyjde a pôsobí to chaoticky a neesteticky.

Čo sa pravdepodobne nikdy neobjaví v tvojom šatníku?
Hovorí sa, nikdy nehovor nikdy, ale v mojom šatníku sa napríklad určite nikdy neobjaví to, čo poniektoré dnešné dievčatá nosia na diskotéky a "hrajú formu". Napríklad tričká, ktoré sa tvária ako šaty, navyše s výstrihom po kolená. Viete, taký ten štýl.... u mňa nie. I keď, proti gustu žiaden dišputát...

Čo by si mali podľa teba čitateľky zadovážiť do šatníka na jar/leto 2011?
Niečo, v čom sa budú ony samé cítiť dobre. :) Osobne by som však stavila na šaty, najlepšie s kvetinovou, retro či inou zaujímavou (vkusnou!) potlačou. Samozrejme farby! A prečo sa nepotešiť i novými nápaditými topánkami? :)

Blogy, ktoré rada navštevuješ?
Všetky street style blogy, najradšej mám carolinesmode.com. Ďalej určite Andy zo Stylescrapbook.com, Chicmuse, 4 obľúbené nemecké blogy a takisto i pár z Čiech a Slovenska. Za zmienku určite stoja Beka, Marika, Daria, Tereza, Sindy, Gabika, Iw, Alex, Lukáš... je ich viac a hlavne mnohých poznám osobne. :)

 Ďakujeme Majke za rozhovor. Viac nájdete na jej blog  www.leplee.blogspot.com

Autor : Barbora

1 komentár: