Blogers in wonderland: Eva Schön

Eva je blogerka, ktorá si v septembri založila blog bez akýchkoľvek konkrétnych cieľov a ambícií. No a dnes má viac ako sešťsto pravidelných čitateľov.
Na svojom blogu ma uverejnenú skvelú myšlienku : obliekanie a móda je moja obľúbená rutina, keď sa môžem stať niečím vzrušujúcim a fascinujúcim, keď môžem vyjadriť svoje emócie, rozpovedať cez oblečenie príbeh.







Sme veľmi radi, že vám môžme opäť priniesť kráty rozhovor so skvelou blogerkou Evkou.

Ako si sa k blogovaniu dostala?
Asi v septembri minulého roku som sa registrovala na chictopii, kde som začala uploadovať svoje outfity. Len neskôr som si založila blog, bez akýchkoľvek konkrétnych cieľov a ambícií. Vôbec som netušila koľko ľudí zo SR a ČR bloguje a aká tu existuje silná módno-blogerská komunita. Nesledovala som ani jeden česko-slovenský blog a všetko som začala objavovať až postupne.

Čo ťa najviac inšpiruje?
Filmy, klipy, knihy, divadlo, ľudia na ulici, magazíny, blogy alebo blšáky.. išpirácia sa dá čerpať všade len treba chodiť s otvorenou mysľou a srdcom.

Ako by si opísala svoj štýl piatimi slovami?
Hravý, farebný, nadčasový.. viac slov ma fakt nenapadá, nerada sa štylizujem do nejakej polohy a škatuľkujem. Tiež môj štýl považujem za strašne ťažko obsiahnuteľný slovami.. rada ho totižto obmieňam podľa nálady a príležitosti,.. dnes som girl next door a zajtra femme fatale.)

Ktorú vec z tvojho šatníka by si nikdy neposlala smerom do koša?
Kúsky, ktoré som si zaobstarala počas mojich potuliek po svete, majú pre mňa totižto emotívny charakter, viažu sa mi na ne spomienky z daných krajín a miestnych ľudí.

Ktoré blogy máš najradšej?

A posledná otázka. Jar sa začala, obchody sú plné nových kúskov oblečenia. Čo by nám nemalo chýbať v šatníku na jar / leto 2011?
Boho štýl 70tych rokov, maxi sukne, čipka, zvonové nohavice, pásiky, cropped topy, neónové farby, dreváky, mačacie slnečné okuliare.

   fotka od terezia.belcakova 
 
                                                                                                                                                          
Ďakujeme za rozhovor. Evkin blog nájdete na www.evaschon.blogspot.com 


Autor: Barbora

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára