fashionlook končí

Milí čitatelia fashionlooku. Z dôvodu, že väčšina autorov fashionlook odišla, fashionlook končí. Avšak nie úplne. Našli si iné koníčky, no u mňa je móda stále najvyššie a je to môj " miláčik " . Preto som sa rozhodla, keďže sa nedá stíhať sledovať rôzne novinky a pod. a robiť stále nové príspevky, rozhodla somsa, že založím internetovo blogový magazín o móde. Neviem, nepoznám taký ešte na Slovensku, takže snáď aj prvý :)
Na stránke klikni tu, nájdete všetko potrebné. Fashionlook je premenovaný na ugot the style. Ak si chcete prečítať magazin tak kliknite tu. Odporúčam priblíženie na lepšie čítanie.
A teraz tá najdôležitejšia vec. Toto číslo nie je číslo 1. To je zatiaľ len v príprave. Toto je ukážka ako by to asi malo vyzerať. No ešte pred tým ako sa uverejní nové číslo, samozrejme s väčším množstvom strán, chcem vedieť váš názor. Takže komentujte posielajte emaily na contact.fancylook@gmail.com. Chcem vedieť všetko čo si myslíte, pozitíva aj negatíva. Aký máte názor. A či by sa vám takýto blog magazín páčilo čítať aj pravidelnejšie.
Ak sa vám tento nápad páči, môžte sa tešiť na prvé číslo plné inšpirácie, blogerov, streetstyle a veľa iných vecí. Ak mám pravdu povedať, ja by som si rada čítala takýto magazín na internete, pretože poznám veľa zahraničných a sú fakt skvelé. Takže čakám na vaše komentáre:)
Dúfam, že sa vám bude páčiť.

A nezabúdajte, máte sa na čo tešiť !!! :)
Ešte raz všetko nájdete tu.
Barbora

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára