Blogers in wonderland : Véčko

Image and video hosting by TinyPic
Veronika je blogerka z Nitry. S blogovaním začala v októbri 2010 na podnet svojich čitateľov na lookbook-u. Práve tu sú jej outfity veľmi populárne.


Jej blog je plný inšpirácie a samozrejme aj plný nami obľúbenými D.I.Y. kúskami.

Ako a kedy si sa dostala k blogovaniu?
Blogovať som začala v októbri minulého roku a bolo to asi na podnet ľudí, teda ich komentárov z lookbook.nu, kde som zaregistrovaná už od roku 2008.

Čo ťa najviac inšpiruje? 
Inšpiruje ma všetko okolo mňa. Knihy, filmy, aj hudba. Taktiež sú pre mňa veľkou inšpiráciou zahraničné blogy, kde sa trendy premietajú o niečo skôr ako u nás.


Ako by si opísala tvoj štýl?
Vyhradený štýl nemám. Obliekam sa podľa nálady. V jeden deň to môžu byť čipkové šaty s vysokými topánkami a na druhý si kľudne oblečiem ramones tričko s roztrhanými riflami. 

Ktorý kus oblečenie zo svojho šatníka máš najradšej?
Nad týmto som musela chvíľu premýšlať a aj tak som nenašla odpoveď. Toto sa mení často, ale nedám dopustiť na vysoké topánky a short shorts! 

Ktoré blogy by mali čitateľky určite navštíviť?

Jar 2011 je tu. Čo by si odporúčala, aby sme si zakúpili do nášho šatníka? 
Mne určite nebudú chýbať už spomínane short shorts (najlepšie levisky), potom biele riflové šortky, topánky na platforme a košele. A netreba zabúdať na slnečné okuliare rôznych tvarov a veľkostí!


Ďakujeme Veronike za rozhovor. Viac fotiek nájdete na jej blogu www.svartsvanur.blogspot.com

Autor: Barbora 

2 komentáre: