Blogers in wonderland: Lucy

Image and video hosting by TinyPic
Blogerka Lucy pochádza z Českej republiky, má 18 a  blog si založila v roku 2009. Na jej blogu www.acupofstyle.com nájdete inšpirujúce outfity, výborné D.I.Y. nápady a veľa skvelých článkov z kategórie beauty.


Ako si sa k blogovaniu dostala?
Myslím, že som bola na chate na Alíkovi ( :D ), keď mi jedna slečna ponúkla, či si nechcem založiť blog. A pretože mi to prišlo super, mať svoje vlastné miesto na internete, súhlasila som. Tak asi takto. :D

Čo pre teba znamená móda?
Je to pre mňa hra, kde si sama určujem pravidlá.


Ako by si opísala svoj štýl?
Jednoduchý. Ale vždy sa ho snažím niečím trošku okoreniť.

Image and video hosting by TinyPic

Čo ťa najviac inšpiruje pri tvorbe tvojich outfitov a skvelých príspevkov na tvojom blogu?
Všetko možné. Ostatné blogy, ľudia na ulici, seriály, filmy, knižky, počasie ...

Obľúbená vec z tvojho šatníka?
Džínové kraťase, dajú sa kombinovať na milión spôsobov.

Obľúbené blogy plné inšpirácie?

Aké sú tvoje módne tipy na jar/leto 2011?
Kombinovať prírodné tóny a materiály s nevšednými neónovými farbami.

Image and video hosting by TinyPic

Výber od Lucy:
Paríž alebo New York: V New Yorku som ešte nebola, takže N.Y.
Šaty alebo jeans: Šaty
Pizza alebo niečo sladké:  Pizza... asi..
More alebo hory: More
Svetové módne značky alebo na značke nezáleží,hlavne nech sa v tom cítim dobre:  hlavne nech sa v tom cítim dobre !!!

Ďakujem Lucy za rozhovor. Viac nájdete na jej blogu www.acupofstyle.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára